Sık Sorulan Sorular | Yamaç Paraşütü Hakkında Sık Sorulan Sorular | Aktiviteler hakkında sık sorulan sorular

İstanbul Yamaç Paraşütü Rezervasyon : 0850 840 61 16
Form

Sıkça Sorulan Sorular

Satın aldığım aktiviteleri nasıl kullanırım?
Unutulmaz anlar yaşayabileceğiniz bluebox aktivitesini satın alın. Blue Box Müşteri Hizmetleri sizi arayarak siparişiniz hakkında bilgi verecek ve rezervasyon işlemlerinizi tamamlayacaktır. İsterseniz sizde 0216 574 61 16 Blue Box Müşteri Hizmetleri’ni arayıp rezervasyonunuzu yaparak, dilediğiniz zaman satın aldığınız hizmetin eşsiz deneyimini yaşayabilirsiniz.

Satın aldığım aktiviteyi nasıl takip edeceğim?
Rezervasyonu yapılmış bir aktivitenin tüm detaylar e-posta adresinize gönderilir. Bu bilgilendirme mailinde; aktivitenin gerçekleşeceği bölgeye hakkında turistik bilgiler, bölgeye nasıl ulaşacağınız, size aktivite alanında kimin yardımcı olacağı, aktivite günü ile ilgili tahmini meteorolojik durum, aktivitenin seyri hakkında bilgiler, aktivite ile ilgili haklarınız şeklinde detaylı bilgiler olacaktır.

Satın aldığım aktiviteyi ileriki bir tarihta kullanabilirmiyim?
Satın alınan bir aktivite 1 yıl içerisinde istediğiniz bir zamanda mevsim şartlarıda göz önünde bulundurularak kullanılabilir.

Aktiviteyi hediye edebilirmiyim?
Tabiki. Rezervasyon esnasında Aktiviteyi hediye etmek istediğiniz kişinin bilgilerini vererek gerçekleştirmeniz durumunda istediğiniz sevdiğinize hediye edebilirsiniz.

Ödediğim fiyat dışında ekstra ücret ödemek gerekiyor mu?
Bazı aktiviteler yemek sırasında içilen içeceği veya hizmetin verildiği yer için gereken ulaşım masrafını içermeyebilir. Pakette sunulan hizmetlerden farklı veya her türlü ekstra tüketim için aktivite yerinde ödeme yapmanız gerekir. Bu gibi fiyata dahil olmayan durumlar satın alınacak aktivitenin detaylarında belirtilmektedir.

Aktiviteleri uygulamak için özel şartlar var mıdır?
Birçok aktivitemiz için özel şart yoktur. Ancak bazı aktiviteler için sağlık durumu, ehliyet, yaş, boy, ağırlık sınırı gibi şartlar aranabilir. Tüm aktivitelerde çocuklar, yetişkin gözetiminde olmalıdır. Bazı aktiviteler için yüzmeyi bilmek, kayak yapabilmek, A veya B sınıfı ehliyete sahip olmak gerekirken, bazı aktiviteler için de mayo, bot, yağmurluk, spor ayakkabı gibi özel kıyafetler istenebilir. Bazı aktivitelerde sağlıkla ilgili gereklilikler vardır. Bu konuyla ilgili olarak rezervasyon sırasında Blue Box Müşteri Hizmetleri’nden detaylı bilgi alabilirsiniz.

Seçtiğim aktiviteye çocuğumla ya da arkadaşımla gidebilir miyim?
Seçtiğiniz aktive için kişi sayısı çok net bir şekilde belirtilmiştir. Çocuğunuz veya arkadaşınızla da aktivitelere katılabilirsiniz. Ancak sunulan hizmete dahil olmayan durumlarda (yemek, konaklama, ulaşım v.b.) aktivite yerinde ekstra ücret talep edilir. Koşullar farklılık gösterebilir, koşullar ile ilgili Blue Box Müşteri Hizmetleri ile görüşebilirsiniz. Rezervasyon esnasında bu durum ile ilgili bilgi almanız önemle tavsiye edilir.

Alışverişlerimi siteden risksiz gerçekleştirebilir miyim?
İnternet sitemiz üzerinden yapılan ödemeler güvenli ödeme yöntemleri ile gerçekleştirilir. Ödeme sürecinin her aşamasında kredi kartınıza ilişkin bilgiler güvenli bir bağlantı kullanılarak işleme alınır. Ödeme bilgileriniz e-ticaret sitelerince yaygın olarak kullanılan güvenli sistem olan SSL (Secure Socket Layer) protokolünce şifrelenerek güvence altına alınır. Kredi kartı bilgileriniz hiçbir zaman sunucularımızda saklanmaz. Böylece güvenli bir şekilde ödeme yapabilirsiniz.

Rezervasyon yaptırdım; ancak başka bir işim çıktı. Ne yapmalıyım?
Aktivite gününe min 10 gün kala iptal edilebilmektedir. Eğer son 10 gün ile son 3 gün arasında iptal edilmek istenirse %15 hizmet kesintisi uygulanmaktadır. Rezervasyonu yapılmış hizmetlerde faaliyet gününe 3 günden daha az kalmış ise iptal yapılamamaktadır. Satın alınan hizmet 1 yıl içerisinde kullanılabilmektedir.

Satın aldığım aktiviteden faydalanmam için rezervasyon yaptırmak zorunda mıyım?
Evet. En iyi şekilde hizmet alabilmek için Blue Box Müşteri Hizmetleri’nin firma ile iletişime geçmesi gerekir.

Seçmiş olduğum aktivite hava koşulları dolayısıyla iptal olursa ne yapmalıyım?
Firmanın bu sebeple aktiviteyi iptal etmesi durumunda, başka bir tarihe yeni bir rezervasyon yaptırabilirsiniz.